A GEKKO célja

  • a képességek korai fejlesztése,
  • a harmonikus képességprofil kialakítása,
  • az óvodára, iskolára felkészítés,
  • a tanulási képességek megalapozása, javítása,
  • a tanulási és egyéb részképességzavarok kialakulásának megelőzése, illetve azok kezelése

A honlapunkon ingyenes szaktanácsadással állunk a szülők és pedagógusok rendelkezésére, illetve bemutatjuk mit nyújtanak a GEKKO Képességfejlesztő Játszóházak az Ön gyermekének.

A gyermekének boldogsága
a képességeiben rejlik.

Sem pénzzel, sem szeretettel, sem szülői szigorral nem pótolható a négy alapvető képesség, amelyek egy ember egész életét alapvetően meghatározzák.

Ezeken a képességeken nyugszik, hogyan teljesít majd az iskolában, lesznek-e tanulási zavarai, mennyi ideig köthető le a figyelme, milyen teljesítményt nyújt az iskolában, sportban, és a munkahelyén, milyen kapcsolatot alakít ki a többi emberrel,milyen lesz a kézügyessége, mozgáskoordinációja.

Egyénreszabott terv szerv szerint, a legjobb szakemberekkel, módszerekkel és eszközökkel, kis csoportokban fejlesztjük a gyermekek képességeit csecsemőkortól 12 éves korig.

Az állapotfelmérés

Az első alkalommal egy mindenre kiterjedő állapotfelmérésre és részletes anamnézis felvételére kerül sor. Az állapotfelmérés során egy szakemberünk kb. 50 percen keresztül, a legmodernebb eszközöket és diagnosztikai eljárásokat ötvöző módszerünkkel, játékos formában térképezi fel gyermeke képességeit az életkorának megfelelően.

Az állapotfelmérés eredményét nyomtatott formában Önnek is átadjuk. Ezt követően határozzuk meg a további normál vagy intenzív fejlesztőmunka menetét. A saját állapotfelmérő rendszerünkön túl, speciális esetekben sérülésspecifikus vizsgálóeljárásokat, fejlesztőmunkát végzünk gyógypedagógusaink ismereteinek alapján, pl. szenzomotoros integrációs terápia; beszédindítás terápia; grafomotoros fejlesztés; diszlexia- diszkalkúlia reedukáció stb.

A képességfejlesztő foglalkozások

Az állapotfelmérést követően heti egy vagy két alkalommal, 50+10 perces foglalkozások keretein belül foglalkozunk gyermekével, egyénreszabott terv alapján, max. 4 fős mikrocsoportokban.

A heti alkalmak számát a szülő és a szakember egyezteti az intenzív fejlesztés indokoltsága, és a szülő lehetőségeinek figyelembe vételével. A foglalkozásokra egy évig kell járni.

A fejlesztési év végén a GEKKO tanúsítványt állít ki. A munkánk eredményét számos pedagógiai intézmény elismeri, és pozítvan mérlegeli a felvétel során.

Szlogenünk: "minden nap gyermeknap"

Sok szülő fejében fordul meg a gondolat: "Nem elég az óvodában és az iskolában gyötörni a gyereket? Már két évesen sem lehet gyermekkora?!"

A GEKKO-ban a "tudományos" fejlesztőmunka önfeledt játék mögött húzódik meg. Erre mondjuk: "minden héten gyermeknap". Nem terheljük őket túl, az állapotfelmérés eredménye alapján pontosan tudjuk, milyen feladatot kell adnunk, ami az éppen ébredező képességeknek nem túlságosan könnyűek, de nem is túlságosan megterhelőek.

Az ilyen kihívásokat nagyon szeretik a gyermekek!

Együtt a szülőkkel és pedagógusokkal

Egy gyermek sokkal több figyelmet, törődést igényel, mint a nálunk töltött idő!

A nálunk töltött heti 1-2 óra funkciója, hogy a gyermek fejlődésének útját egy szakember folyamatosan végigkísérje.

Ezt a funkciót garantáltan be is töltik a GEKKO foglalkozások, ugyanakkor a munkánk akkor a leghatékonyabb, ha a szülő a nálunk szerzett tapasztalatait otthon is kamatoztatja.

Ezért minden foglalkozást követően szóban, és írásos formában is átadjuk a szülőnek, mi történt a foglalkozáson, mit miért és hogyan csináltunk, és szükség esetén javaslatot teszünk az otthoni gyakorlásra is.

A GEKKO igyekszik a lehető leghatékonyabb együttműködést kialakítani a bölcsődékben, óvodákban, iskolákban dolgozó pedagógusokkal is, hogy a részképességzavarokra időben fény derülhessen, és azok ne zavarhassák meg az ismeretek hatékony átadását.